4 Haziran 2014 Çarşamba

Prof. Dr. İbrahim Canan Anadolu Öğretmen Lisesi-2014

Posted by Unknown on 19:25 with 4 comments
Bu okulla ilgili son yazım olacaktır ve mümkünse diğer yazı yerine bunu okuyun. Arkadaşlar buraya yazdığım yazıyı okuyup okulu beğenenler varmış. Deli misiniz acaba? İyi bir şey yazdım demek istiyorum ama yazmadım. Ben okulumu değiştirdim yani. Ben. BEN. Ben ki bu okula gelmek için bir taraflarını yırtan ben okulumu değiştirdim. Bu kadar diyorum. Hala bilgi isteyenler için bildiklerimi tekrar ve son kez yazacağım.
Okulun yeni forması beyaz yakalı tişört ve siyah pantolon. Okulun kendi yurdu yok. Olan yurtlar kızlar için Ümraniye'de var bir tane bildiğim erkekler için de bir Kavacık'ta birde Beykoz'da olması gerek. 2013'te en son 300 puanla öğrenci alındı. Üniversite yerleştirme oranı bu yıl Eylül'de falan açıklanır diye düşünüyorum. Okulun YGS ortalaması hakkında hiçbir fikrim yok. İngilizce isteyenler gitmesin 3 sene dil sınıfı açılsın diye bekledim açılmadı. Ayrıca artık öğretmen puanı diye bir şey YOK! Dolayısıyla normal bir anadolu lisesinden tek farkı adı olacaktır. Yine de illa gitcem diyosanız yolunuz açık olsun arkadaşlar.
Her türlü soru ve isteklerinize yardımcı olmaya çalışmaya devam edeceğim.
Şu yazıyı da okuyun derim:
Öğretmen Lisesi'ne sahip çıkan yok.
Burda ki yazıda güvenlik yok demiş ama öyle demeyin lütfen (!) bizim tüm okulumuz kameralar ile donatıldı 2 tane hırsızlık olayından sonra.

AYRICA BU SENE ÖĞRETMEN LİSELERİ RESMEN KALDIRILDIĞINDAN DOLAYI ARTIK ORASI BİR ANADOLU LİSESİ.

4 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu okukdan mezunum bu sene mezun oldum. 2013-2017 arasi Tam 4 seneyi burada tamamladım. Şu yazılanlar okulun eski halidir. Suanki halinden cok memnunuz. Ayrıca son mezun oldugumuz icin ogretmen lisesi unvaniyla mezun olduk. Ayrica dil sinifimiz da mevcuttur. Ve bu sene birçok universiteye İngilizce ogretmeni ve tercüman yerleştirmiştir. Okulun sitesindeki guncel tablodan da gorebilirsiniz. Bu şekilde yersiz elestirilere inanmayın. Asılsızdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan çakmak ben bu sene o okula baslicam okul forması benim için önemli bir secenek acaba okulun 2018 formasi nasıl?

      Sil
    2. Siyah pantolon beyaz lacoste

      Sil