24 Ocak 2014 Cuma

Ben Senden Ayrılamam

Posted by Unknown on 01:44 with No comments
Ben senden ayrılırım ayrılmasına da;
Ellerin özler beni, dudakların üşür, gözlerine yaşlar düşer, kıyamam.
Ben senden ayrılırım ya;
Bilirim bakamazsın ardımdan, korkarsın çünkü bilirsin ki dönmez bu adam.
Ben senden ayrılırım,
Ben senden iliklerime kadar, düşlerime kadar ayrılırım.
Ben senden ayrılırım da;
Kalamazsın tek başına ama alamazsın da yüreğine başkasını, bilirim.
Ben senden ayrılırım da;
Sonun olurum, rüyalarına gelirim diye korkuyorum.
Ben senden ayrılırım da;
Şarkılar hatırlatır diye korkuyorum.
Ben senden ayrılamam da;
Ayrılırım diye kendimi avutuyorum.
Ben senden ayrılırım da;
Sesimi özlersin diye kalıyorum.
Ben senden ayrılırım da ;
Şarkılar hatırlatır diye korkuyorum.


0 yorum :

Yorum Gönder