19 Ocak 2014 Pazar

Lise Performans Ödevleri

Posted by Unknown on 10:52 with No comments
Bildiğiniz gibi lisede artık sözlü noyu yerine performans ödevi veriliyor. Özellikle 11-12. sınıflar sınava hazırlanırken bu saçmalıkların peşinden koşuyorlar. Hadi onu geçtim, anlayışsız hocalar kolay bir şeyler vereceklerine anamızı ağlatan ödevler veriyorlar. Bazıları bununlada yetinmiyor 4-5 tane performans ödevi veriyor. Vicdansızlar. Hayır bizi robot olarak görüyosanız diye söylüyorum biz de insanız. Ve hayatımızda bi daha asla gelemeyeceğimiz bu yaşları boktan okulda geçirmek zaten yeterince kötü. Bi de siz mahvetmeseniz ölürsünüz değil mi? Ama olmaaaz. Öğretmen illa egosunu tatmin edecek. Hayatımda gördüğüm en iğrenç şeylerden bir tanesi bu sözlü notunun performansa dönüştürülmesi. Gerçi burda eğitim sistemimizin berbatlığından bahsetmeye bir başlasam sayfalarca yazı yazabilirim. Onu da yapmayı düşünüyorum zaten. Bu millet böyle susmaya devam ettikçe bu eğitim sistemi benin, arkadaşlarımın ve bütün öğrencilerin hayatlarını boka çevirmeye devam edecektir. Bu arada aklımdayken her şeye eylem yapıyosunuz şu eğitim sistemi içinde bi eylem yapın belki bi işe yarar.

0 yorum :

Yorum Gönder