2 Temmuz 2013 Salı

Prof. Dr. İbrahim Canan Anadolu Öğretmen Lisesi- Tanıtım Bilgilendirme 2013

Posted by Unknown on 23:47 with 81 comments
Herkese merhaba!
Açıkçası hiç böyle bir yazı yazmayı düşünmezdim ama şu an kendimi buna mecbur gibi hissediyorum :)
Okuduğum okulla ilgili bir yazı yazacağım, evet. Bunun nedenini de size şöyle açıklayayım:
İnternette okulla ilgili soru sonran bir sürü öğrenciler var ve gerçekten okulla ilgili bilgi bulmak çok zor. Bu nedenle bende okulumu kısaca anlatan bir yazı yazacağım. Şimdiden söyleyeyim eğer aklınızda bi soru kalırsa lütfen yandan bana e-mail yoluyla ulaşın :)



Öncelikle şunu söyleyip sizi üzmek istiyorum. Okulumuzun boğaz manzarası yok :D Herkes bu düşünceyle okula geliyor ve sonra hayal kırıklığına uğruyorlar :( 

Hatırladığım kadarıyla tercihler temmuzda yapılıyordu. Eğer yanlış hatırlamıyorsam. 
Size tavsiyem şu, 
Eğer bir ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ istiyorsanız ama puanınız ÇAPA'ya yada VALİ MUAMMER GÜLER'e yetmiyorsa bizim okulumuza girebilirsiniz. Bunu okulu kötülemek için söylemiyorum tabii ki. Bizim okulumuza 470 puanla gelenler de var. (Onlarla ilgili yorum yapmayacağım şu an gerçekten.)
Ayrıca bu yazımı bir idarecimizin yada öğretmenimizin okuması korkusuyla, okulun kötü özelliklerini buradan yazmayacağım. Ama illa öğrenmek istiyorum diyorsanız (kimseye söylemeyin ama )yanda e-mail adresim var :D Tabi ki işin komedi kısmı bu. Okulumuz öyle çooook da kötü değil. Ama çoooook iyi de değil. Tabi ki eksikleri olan bir okul. Bir kere şunu bilmeniz gerek: 
Bu yıl okul ilk mezunlarını vericek :) Yani ilk 4 yılını tamamlayacak :) Bu da demektir ki artık bu okulla ilgilenecek :) Yaşasıııın!! (BU YIL OKULUMUZUN İLK MEZUNLARININ VERİLMESİ DEMEK OKULUMUZUN ÜNİVERSİTEYE YERLEŞTİRME ORANININ VE LYS-YGS PUAN ORTALAMASININ OLMAMASI DEMEKTİR!!!!)
Gerçi benim için iş işten geçmiş olacak. Okulun son senesini harika geçirsem ne olur ki?
Tabi ki önemli olan pozitif düşünmek.
Şimdi okulla ilgili bilgi vermeye başlamak istiyorum.
Öncelikle öğretmenlerimizden başlayayım. Bence en önemlisi o.
Öğretmenlerimiz gayet başarılı ve deneyimli öğretmenler. Bazı insanlar öğretmenlerimizin haksız yere puan kırdığını falan sanıyorlar. Neden böyle bi düşünce var bilmiyorum ama kırmadıklarını söyleyebilirim. Gayet iyi öğretmenlerimiz var. Şair, milli atlet, Türkiye 6.sı...
Kim öyle garip şeyler söyleyip okulumuzu kötülüyorsa, doğru olma ihtimali yoktur diyebilirim.
Öncelikle dürüstçe yazacağım bir bölüme hoşgeldiniz diyorum. Burada okulun en iğrenç özelliği olan kıyafetlerden bahsedicem. Evet. İster disipline yollasınlar, ister okuldan atsınlar, ister hapse tıksınlar bu konuda konuşucam. Öncelikle kız erkek aynı giyiniyor. İğrenç bir pantolonumuz var. Gri. Ben (ve diğer herkes) siyah istiyo. Tişörtümüz dünyada ki en berbat renkten oluşuyor.

Sayın müdürümüz bu yıl için kıyafetin değişeceğini söyledi ama ben hiiiiç sanmıyorum açıkçası.
İşte böyle iğrenç bir formamız var. Malesef :(
Sınıflarımızda Fatih Projesinin taktığı akıllı tahtalarımız, beyaz ve kara tahtalarımız var. Son teknolojiğiz yani. Ayrıca bu yıl internetimiz de olacak :)
Okulumuzun ulaşım sorunu var. Evet. Bu bir gerçek ama bu yıl servis sayımız arttı. Ayrıca erkekler için iki kızlar için bir adet özel yurt seçeneği var.
Fakat kız yurdunun kayıtları çabuk kapanıyor. Bu yüzden eğer bizim okula gelecekseniz acele edin derim. (Kız yurdu Ümraniye'de. Google'da Taşpınar Kız Yurdu olarak aratabilirsiniz.) Erkekler için ise bir tane Kavacıkta bir tanede okula 3 km uzaklıkta olan yurtlar var. Onlar hakkında detaylı bilgi veremeyeceğim üzgünüm :(
Okulun öğretmen eksiği ile ilgili olarak da şunu söyleyebilirim:
Bu yıl kadro tamamlanacak. Okulumuz her yıl biraz daha güzelleşiyor. 

Umarım işinize yarar bir yazı olmuştur. Görüşmek üzeree :)


Not: Okulun web sitesi için bir tık yeter!


Düzenleme: Arkadaşlar! Şunu unutmayın her okulun eksikleri vardır. Bizim okulumuzun da var ama bu yıl her şey düzelecek gibi görünüyor. Okulumuza yeni öğretmenler geleceği için ve bazı öğretmenlerimiz gideceği için bu yazının pek bir değeri kalmadı. Aşağıdan sorularınıza cevap verdiğimi ve e-mail adresimden de yardımcı olduğumu unutmayın :)

DÜZENLEME 2: LÜTFEN OKULLA İLGİLİ YAZDIĞIM İKİNCİ YAZIYI OKUYUN! HEMEN BURDA!

81 yorum :

  1. Benden trafik çalarsın haa :) Şaka bir yana tekrar birisinin okul bilgileri hakkında güncelleme yapması güzel. Vakti zamanında okul sitesi yokken bende bir şeyler karalamaya çalışmış ve öngörülerimden bahsetmiştim.

    En büyük sıkıntının ulaşım olduğuna değinmiştim, buna bağlı olarak öğretmen kadrosunun kalitesi hakkındaki önyargılarımı dile getirmiştim. Bu konu hakkında bana çok soru geliyor ve benim yazımda bu konuda güncel bilgi olmadığından bu soruyu bana soranlar ve diğer merak edenler için sana sorayım; (Hocalar isim verme, sıkıntı olur)

    Okuldaki eğitim kadrosunun kalitesi ne durumda ? Okulun konumundan dolayı kaliteli gördüğünüz hocaların başka okula gittiği oldu mu ? Kurucu olarak atanan hocalar dışındaki kadro genel olarak yeni ve tecrubesiz mi ?

    Sorular acımasız gibi gözükse de merak ediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularını da hemen cevapladım :)
      Aslında eğitim kadrosu gayet iyi. Birkaç hocamız dışında hiçbir sıkıntı yok. Kimyacımız Türkiye 2.si yada 6.sı emin değilim.
      Konumundan dolayı giden hocalarımız yok. Tam tersine gelen hocalarımız var. Bizim çok programlı müzik hocamız gibi. (Bir tek şu olay oldu; çok harika bir hocamız okulun disipsizliğinden dolayı başka bir okula geçiş yaptı.)
      Yeni ve tecrübesiz hocalarımız yok diyebilirim. Hepsi gayet iyi hocalarımızın. Bu yıl biraz sıkıntılar yaşadık ama seneye çok daha iyi olacak umarım.

      Bu arada çoook teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettin :) İlk yorum yazan olarak :)

      Sil
    2. Rica ederim, blogcuları severim, tekrar hayırlı uğurlu olsun blogun :) Bu arada sana bir mail atmıştım belki gereksize düşmüştür haber vereyim istedim :)

      Sil
    3. Büyük ihtimalle gereksize düştü çünkü telefondan takip ediyorum :) hemen bakıyorum :) bu arada teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu aynamilas vakti zamanında ne yazmış diyebilecekler için eklemeyi unutmuşum; http://www.aynamilas.com/2010/08/09/prof-dr-ibrahim-canan-anadolu-ogretmen-lisesi/

    Not: Ben konu hakkında 2010 yılında yazmıştım, okurken bazı bilgileri buradakiler için güncelleyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla trafik çalmak gibi bir niyetim yoktu :D Okulumun öğrenci azlığından dolayı ne kadar bilgi verirsem o kadar iyi olur diye düşündüm açıkçası :) Çünkü kimse okulla ilgilenmiyor :( Cumhurbaşkanlığına bile yazı yazdım ben düşün yani :)
      Öğretmenlerle ilgili önerini değerlendireceğim, teşekkür ederim :) Sorularını da en kısa zamanda buradan cevaplarım :)

      Sil
  3. Öncelikle merhaba :)
    Böyle bir bilgilendirme yaptığın için teşekkür ederim :)
    Bu sene İbrahim Canan'a gelmeyi düşünüyorum tabii ki herşey sbs'ye bağlı ama neyse ben aklıma takılanları sorayım en azından içim rahatlasın :);
    -İlk olarak en çok beni zora sokan soruyu soracağım;
    Biz Konya'da yaşıyoruz eğer ben gelirsem muhtemelen hatta %100 yurtta kalacağım ailem olmadan İst. gibi yerde yalnız okumak sorun olabilir mi?
    -Gelelim ikinci soruya yurt yakınlarında başarılı bir dershane var mı?
    -Sıraa üçte okul web sayfasında pansiyonumuz bölümü var fakat kız veya erkek belirtilmemiş o konuda da bilgi verirsen çok şahane olur :D
    -Ve bu son sorum:);
    2013 mezunlarıani puanı nasıl ? Yani en yüksek ve yüksek puanlar bildiğin varsa yazar mısın ?
    Şimdiden çok çok teşekkür ederim :)(Bu arada bazı cümleler devrik olabilir:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Umarım okulumuza gelirsin diyerek gireyim söze :)
      Sırayla sorularına cevap vereyim hemen :)
      -Konya'dan geleceğini söylemişsin. Yurt açısından problemin olmaz ama aileni özlersin bu kesin. Kız yurtları da erkek yurtları da çok iyi. Emin ol arkadaşlık konusunda hiç sorun yaşamazsın. Tek sorunun istediğin zaman evine gidememek olur :)
      -Yurt yakınlarında başarılı bi dershane var. Ama canım benim sen cinsiyet belirtmemişsin. Kızsan eğer cevabım evet ama erkeksen yorum yapamayacağım maalesef:( Bu arada kız yurdu Ümraniye de onu da söyliyim hemen :)
      -Okul sayfasına burdan selamlarımı yolluyorum. Okulun pansiyonu yok. Yalan onlar hep :D
      -Son soruna da cevabım yok. Çünkü okulumuzun ilk mezunları bu sene mezun olacaklar. Berbat bir cümle oldu ama neyse :D Evet okulumuz ilk mezunlarını 2013-2014 sezonunda vericek. Yazımda yazmıştım ama dikkat etmemişsin sanırım :)

      Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  4. merhaba :) benim öğretmen olmak,öğretmen lisesine gidebilmek hayalimdi öncelikle. bu sene sbs mağduru olarak bunu başaramadım bende. avrupa yakasında oturuyorum,dolayısıyla buraya gelebilmem için diğer okullara nazaran avantajlı yanlarını öğrenmem gerek. :) eğer çok istersem ailem destek çıkar,ama onları da zor durumda bırakmak istemiyorum. ne yapmalıyım? buraya gelsem,iyi ki gelmişim der miyim? sınıf ortamı nasıldır,ya da bana öğretmen lisesi olması haricinde başka avantajlarda sağlar mı? illa sevmediğimiz öğretmenler olur bu pek sorun değil o yüzden,anlattıklarınıza göre. bilmiyorum yardımcı olun :( cuma günü tercihlerimi vereceğim,hızlı karar vermem gerekiyor. siz olsanız ne yapardınız? çok şey istedim biliyorum ama önerileriniz önemli benim için :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Öncelikle umarım öğretmen olma isteğin devam eder. Benim de durumum seninle aynı. Bende Avrupa kıtasındaydım (Beylikdüzünde) ama öğretmen olmak istediğim için buralara geldim.
      Sana güzel şeyler söylemek isterdim ama söyleyemiyeceğim açıkçası. Bildiğin gibi artık öğretmen liselerinin ek puan durumu yok. En son olarak benim yerleştiğim sene puan alacak. Eğer yok ben illa öğretmen lisesine gideceğim diyorsan orası ayrı. Ama sen benden bir avantaj istemişsin, ben sana bu avantajı söyleyemeyeceğim. Tek avantajın üniversitedeki öğretmen derslerini daha önceden görmüş olman olacaktır. Eğer gerçekten ama gerçekten öğretmen olmak istiyorsan bunu bütün okullarda başarabilirsin. Tek yapman gereken gerçekten ders çalışmak. Biliyorum, birazcık klişe oldu ama gerçek bu. Sınıf ortamını sormuşsun o konuda hiçbir endişen olmasın, nedendir bilinmez bizim okulumuzun öğrencileri çok sıcak kanlıdır. Tabii ki bu sene yerleşecek öğrenciler hakkında yorum yapamam.
      Eğer ki ailenden ayrılabileceğini düşünüyorsan ve yurtta kalarak ailenden uzakta olduğun için kendini özgür hissedeceğini sanıyorsan bence bir kere deha düşün.
      Şunu unutma ki her okulun kendi problemleri vardır. Umarım doğru tercihleri yapabilirsin :)

      Sil
    2. hmm.. sen olsaydin ne yapardin? yani değer mi ki? yine de gelip bakmayı düşünüyoruz ailemle okula.. mesela ek dersler neler? üniversitede de gördüğümüz dersler hangileri? kaçıncı sınıftan itibaren başlıyor? okul tam gün mü? bi de ayrı olarak o yakadaki okullardan biliyorsanız eğer önerebileceğiniz okullar var mı? teşekkür ederim cevabın için ayrıca :3

      Sil
    3. Ben olsaydım şimdi senin yerinde bu okula gelmezdim dürüst olmak gerekirse. Ailenle gelip bakman pek bir şeyi değiştirmeyecektir bence çünkü müdürümüz ve müdür yardımcımız... Neyse.
      Üniversite de de göreceğimiz dersler 10. sınıfta başlıyor.
      10. sınıfta iki tane ek ders görüyoruz diğer okullardan ayrı olarak. Öğretmenlik mesleğine giriş ve eğitim psikolojisi.
      Okulumuz tam gün. Sabah saat 9 da ders başlıyor, akşam (yanlış hatırlamıyorsam) 4.40'da bitiyor.
      9. sınıflar her gün 8 ders işliyorlar. Ders süresi 45 dakika. 10. 11. ve 12. sınıflar haftada iki gün 7 haftada 3 gün 8 ders işliyorlar.
      Ben bu yakayı pek bilmiyorum, o konuda bilgi veremeyeceğim. Üzgünüm.

      Sil
  5. Merhaba. Benim Prof.Dr.İbrahim Canan Anadolu Öğretmen Lisesine puanım yetiyor ama avrupa yakasında oturdugum için kalacağım yer sıkıntı benim için okulun web sitesinde pansiyon yazıyor ama okuduğum yazılarda yalan falan diyorsunuz :D Bu Pansiyon ve çevredeki yurtlar hakkında biraz bilgi verirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Okulumuzun pansiyonu yok fakat üç tane özel yurt var öğrencilerimizin kaldığı. Bir tanesi kız, diğer ikisi erkek yurdu. Erkek yurdunun bir tanesi Kavacık'ta ve okula yarım saat mesafede. Diğeri okula 3 km uzakta fakat orası hakkında pek bir bilgim yok. Kız yurdu ise Ümraniye'de orası da okula yarım saat mesafede.

      Sil
  6. Ayrı olarak beden eğitimi derslerini nasıl işliyorsunuz? merak ettim. Bi de müdürünüzü ben sevdim her yönden.. yanıldım sanırım dediklerinize göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beden hocamız milli atlet olduğu için bir çok hareket ve spor dalını işliyoruz.
      Sen sev istersen, okul açıldıktan sonra nasıl bi... insan evet doğru kelime insan. Nasıl bir insan olduğunu anlarsın. Sanada ev veya yurt bulamazsan gel bizim evde kal mı dedi?

      Sil
    2. :) hayır demedi. ama yardımcı olacağını falan söyledi bir çok konuda,sıcakkanlı ve işini doğru yapmaya çalışıyor gibiydi. bilmiyorum biraz daha açsan? sence okuma gibi bi ihtimali varmı ki?.. sıkmak istemiyorum ama önemli.. insan bile diyemediğine göre sanırım..?

      Sil
    3. Yardımcı olur sana. Bi kayıt ol. Ondan sonra her şey gerçekleşmeye başlıyor. Beni ilk gördüğü zaman babama bu kız için mi uğraşıyorsunuz diyen bir insan için düzgün bir yorum yapmamı da bekleme lütfen. Benim bu okuldaki 3. yılım olacak. Henüz adamın ağzından düzgün bir laf duymadım. Tırnak yediğimi öğrendiğinde herkesin içinde sana kemik veriyim de kemikleri kemir diyen bir insan.
      Şu anda okursa okusun. Pek umurumda değil. Disipline mi yollayacak yaşanan şeyleri söylediğim için?

      Sil
  7. Merhaba ben ipek sizin okulunuza nakil olmak istiyorum bu yil 11. Sinif okuyacagim ama okulunuzda 10.Sinifta verilen ogretmenlik derslerini borclu olarak verebilirim ve aklima takilan sorular var mesela bu dersler sadece kitaba calisilarak gecilebilir mi ? Dersler zor mu ? Bu sorularima cevap verirseniz cok sevinirim simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İpekcim,
      Sana bir iyi birde kötü haberim var.
      İyi haber dersleri sadece kitaptan çalışarak verebilirsin.
      Kötü haber okulumuza nakil olabilmek için başka bir anadolu öğretmen lisesinden geçmen gerekiyor. Eğer lisen anadolu veya fen lisesi ise geçiş yapamazsın. Anladığım kadarı ile anadolu öğretmen lisesinde okumuyorsun. Benim bilgim kadarı ile geçiş yapman biraz zor ama eğer bir yolunu bulursan dersleri geçmen çok kolay dert etme onu.
      Bu arada sayısal mısın eşit ağırlık mı?

      Sil
    2. Okul mudur yardimcisiyla konustuk hatta hangi okulda okudugumu da soyledim nakil hakkinda olumsuz bir sey demedi aslinda. Zaten yakin bir zamanda okula gelip yetkili kisiyle gorusme yapacagiz. Bu arafa esit agirlik ogrencisiyim.

      Sil
    3. O zaman aynı sınıfta olacağız gelirsen :)
      Umarım gelirsin.

      Sil
    4. Umarim :) cok istiyorum :)

      Sil
    5. O kadar çok isteme bence :) Ama tabiki okulumuza yeni öğrencilerin gelmesi çok iyi bir şey bizim sınıf bu yıl 10 kişi olcak zaten :)

      Sil
  8. Bu sene oraya geliyorumda okuduktan sonra korktum nerdeyse bazı şeyler dışarıdan gözüktüğü gibi degil anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma bu okula gelen çabuk alışıyor.

      Sil
    2. size bir şey diyeceğim ben 2.nakil de bu lise çıktı ve öğretmen lisesi diyor ama ben öğretmenlik istemiyorum peki yapabilceğim bir şey var mı? başka bölüm seçebiliyormuyuz ???

      Sil
  9. Ben sana en iyisi buradan ulaşayım aosıfboıfns
    Şimdi konuya gelirsek eğer, bu yazıyı okuduktan sonra tırsmadım değil. :(

    YanıtlaSil
  10. Bu okulda hangi bolumler var

    YanıtlaSil
  11. 11. sınıflar hangi dersleri görüyor? ve okul forması nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi bölüm?
      Okul forması beyaz lacoste siyah pantolon.

      Sil
  12. eşit ağırlık bölümündeyim, etek giyilmiyor mu? çok teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek yok canım. Eşit ağırlık bölümde normal dersler var fakat coğrafya 2 ders. Öğretmen lisesi olduğu için alan dersi var adını tam hatırlamıyorum şu an. Öğretim ilke ve yöntemleri olması lazım. Birde demokrasi ve insa hakları dersi var.

      Sil
    2. peki ben sizin facebook veya herhangi bir adresinizin linkini alabilir miyim:)

      Sil
    3. Facebook ve diğer sosyal paylaşım sitelerini kullanmıyorum. Fakat bana burdan her zaman ulaşabilirsiniz.

      Sil
    4. ümraniyedeki kız yurdunun adını öğrenebilir miyim?:)

      Sil
    5. Yanlış hatırlamıyorsam Taşpınar kız öğrenci yurdu olması gerek.

      Sil
    6. Biraz özel sorucam ama merak ediyorum saç, ayakkabı rengi ya da ne bileyim tişörtün üzerine herhangi bir şey giymemize karışıyorlar mı çok?

      Sil
    7. Hayır bişey demiyorlar.

      Sil
  13. tekrardan teşekkürler iyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  14. Benim için bir zevkti :) Iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba öncelikle :) Bu sene 8. sınıf öğrencisiyim ve Prof. Dr. İbrahim Canan'a gelmek istiyorum. Diğer öğretmen liseleri olarak Sarıyer ve buraya puanım yetebilir sanırım, daha 2. sınavımız var ama ben burayı daha çok istiyorum çünkü Anadolu yakasında oturduğum için Sarıyer uzak bir yer. Bu yazıları okuyunca tabi biraz korktum.Öncelikle şunları sorıyım; bölüm kaçıncı sınıfta seçiliyor, sadece sayısal ve eşit ağırlık olarak mı yoksa ders olarak mı seçilir? İngilizce öğretmeni olmak istiyorum ama bir de İngilizce öğretmenleri nasıldır, memnun musunuz? Üniversite sınavında sadece okuduğun bölümden mi soruyorlar? Yanıtlarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölüm 9.sınıfın sonunda ders şeklinde seçiliyor ama benim tavsiyem oraya gitme. Neden? Çünkü bende ingilizce öğretmeni olmak istiyorum. 2 sene uğraştım bölüm açılmadı ve ben şu an başka bir okula gidiyorum.İngilizce hocalarımız çok iyilerdi ben en son gittiğimde. Üniversite sınavı iki bölümden oluşuyor.
      1.YGS: Bu sınavı geçince LYS'ye girmeye hak kazanıyosun. 4 sene boyunca bütün bölümlerin ortak gördüğü konulardan çıkıyr.
      2.LYS: YGS'yi geçtikten sonra 10. sınıftan itibaren okuduğun bölüm derslerinden sınava giriyorsun fakat eğer istersen diğer bölümlerinkine degirebilirsin bi kısıtlama yok tabiki.
      Yardımcı olduysam ne mutlu bana. :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim yanıt için :) Yani İngilizce dersi 9. sınıfın sonunda ders olarak seçilemiyor mu? Onun yerine hangi dersler var ve hangi okula gittiğini de merak ettim sakıncası olmazsa söyler misin, bi de başka bir okula nakil olmak için sınava mı sokuyorlar?

      Sil
    3. 9.sınıfın sonunda seçiliyor evet :)
      Kandilli Kız Lisesi'ndeyim şu anda :)
      Sınav yok nakil için :)

      Sil
  16. Merhaba :)) okulunuza nakilimi aldırdım ikinci dönem başlıyacagım okul formasını nerden alabilirim acaba ve hala beyaz lacoste siyah pantolon mu :Dd 9. sınıfım almanca var mı acaba inşallah cabuk alışırım yanıt için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul forması hala siyah pantolon ve beyaz lacoste :) Almanca var :) Hayırlı olsun:)

      Sil
    2. çok teşekkürler ilgin için :D

      Sil
  17. merhaba 8. sınıftayım pendikte oturuyorum ve bu okula gelmek istiyorum (ingilizce öğretmeni olmak istiyorum :DD ) evet bende diğer arkadaşlar gibi biraz tırstım şimdi sorularıma başlayabilirim sanırım;D
    1=kız yurdu öğrenci alım sayısı kaç ?
    2=okulunuzda fame öğrenciler varmı?
    3=okulunuzda öğrenciler arası gruplaşmalar varmı?
    4=öğrendiğim kadarıyla bir köyün içindeymiş okul bunda köy halkı tarafından rahatsız eden veya sapıklar varmı oranın insanları nasıl?(sanırım uzun bir soru oldu.)
    5=okulda bu seneki yapılan gelişmeleri söylermisin?
    evet sorularım şimdilik bu kadar cevaplarsan çok mutlu olurum şimdiden TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız yurdunun alım sayısı hakkında hiçbir fikrim yok fakat yurt Ümraniye'de.
      Fame öğrenci derken neyden bahsettiğini anlamış değilim.
      Gruplaşma varla yok arasıydı ben o okuldayken.
      Köyedeki insanlarla hiçbir bağlantı olmuyor merak etme. Sapık falan da yok.
      Okulda (ben o okuldayken yapılan) son gelişmeler kantindi valla başka bişi hatırlmıyorum. Birde halı saha yapıldı.
      Sana özel olarak söylemek istediğim tek şey ingilizce öğretmeni olmak istiyosan boşuna o okula gitme çünkü dil bölümü 3 senedir açılmadı daha da açılacağını hiç zannetmiyorum. Birde okul bu yıl ilk mezunlarını verecek.

      Sil
  18. Benden nakil olmak isteyenlere veya seneye tercihte bulunacaklara bi tavsiye: Eğer bu okula gelirseniz hayatınızın hatasını yapmış olursunuz.Gerek okulun idarecileri gerek bazı öğretmenler ve en çokta içindeki insanımsı varlık olarak nitelendirdiğim öğrenciler tam bir fiyasko. Tabiki bunu hepsi için söylemiyorum fakat genele bakıldığında acı gerçek böyle. Okulun eğitimi 0 diyebilirim burdan iyi üniversite kazanan birilerinin çıkacagını sanmıyorum. Ben 1 dönem orda zor okudum ve nakil aldırdıgımda orada aldıgım egitimin ve okuldaki arkadaşlıgın ne kadar vahim oldugunu gördüm. Şu anda gerçek anlamda lisede okuyorum diyebilirim. Hem öğretmenler hemde arkadaşlarıma baktıgımda çok iyi olduklarını görüyorum ve yarım senem orda heba oldu diyebilirim. Gerçekten güzel bir üniversite kazanmak isteyenler veya okulun içindeki hanzolara ek olarak yandaki çok programlı lisedeki köy reisleriyle ugraşmak istemiyorsanız buraya gelmeyin diyorum. Burda nerdeyse çok yüzeysel anlattım bile diyebilirim eger daha ne kadar berbat oldugunu ögrenmek istiyorsanız sorun arada belki girip bakarım ve konuyu size daha çok açarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulu çok güzel kötülemişsin. (Desteklemiyorum demiyorum) Bende okul değiştirdim ama diğer okullarda mükemmel değil bunu söyliyim yani. Ben şimdiki okulumdan daha çok şikayetçiyim bile diyebilirim rahatlıkla. Gelen gideni aratır lafı bana denk geldi anladığım kadarıyla çünkü sen yeni okulundan gayet memnunsun gibi gözüküyor. Senin için hayırlısı buymuş demekki. Okulun puanı çok düştü yani İstanbul'un en düşük puanlı öğretmen lisesiydi en son. Bu yıl ilk mezunlar verileceği için YGS-LYS ortalaması da gözükecek ve okulun tam olarak eğitim seviyesi/kalitesi belli olacak diye umuyorum. Ama şunu da belirtmeden geçemeyeceğim bi okulu okul yapan sadece öğretmenler ve öğrenciler değil büyük ölçüde yöneticileridir. Şu an gittiğim okulun müdürünü okulda görmediğim tek gün olmadı henüz. Ve adam ne istersek yapıyor ciddi anlamda. O okul o müdürle adam olmaz gibime geliyor. Tabiki yanlış anlaşılmasın ben şu an ki müdüre laf etmek istemem ama gerçek bu. Kendisini sevdiğimi de söyleyemicem açıkçası. Neyse konu bu değil. Hala oraya giden arkadaşlarımla konuşuyorum ve ortam hakkında yanıldığını düşünüyorum. O okulun ortamı başka okulda yok. Bu güne kadar 7 tane okul değiştirdim ve ordaki ortam hiçbirinde yok. Ayrıca ben 2 buçuk sene orda okudum ve yan okuldaki kimseyle diyaloğum olmadı. Gidipte onlarla takılmaya çalışmadıktan sonra zorla sınıfa girmiyor ordakilerde. Neyse şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.

      Sil
    2. Şöyle başlayayım sana bazı görüşlerinde katılmıyor değilim fakat haliyle fikir ayrılıklarımız var. Öncelikle şunu söylemeliyim ki yöneticiler konusunda haklı olabilirsin ve bu müdürü seven pek fazla kişinin olduğunu düşünmüyorum zaten. Diğer konulara gelirsek aslında görüş farklılıklarımızın yaşadıklarımızdan kaynaklandığını düşünüyorum. Sen nakil aldırdığın okulun daha kötü olduğunu söylüyorsun en azından daha fazla şikayetinin olduğunu söyledin. Bunun nedeni yönetici ve öğretmen kadrosu, öğrenciler, eğitim seviyesi, okul imkanları vs olabilir yorum yapamam. Bu sebeplerden okula uyum sağlayamamışsın ancak benim geldiğim okul gerçekten kusursuz olmasa da kusursuza yakın. Öğretmenlerin ve okul içi imkanların daha fazla olduğunu kendimden emin bir şekilde söyleyebilirim. Arkadaşlar konusunda ise bu şekilde bir yorum yapmaktan kaçınıyorum şu anda çünkü herkesin anlaştığı insan tipi farklı olabilir fakat buradakilerle daha iyi anlaştığımı söyleyeyim. Farklı olduğumuz bir diğer konu da buydu sanırım sen arkadaşlarınla iyi iletişim kurmayı başarabilmişsin. Aslında uyumsuz biri değilim ve yeni okuluma 1 ay gibi kısa sürede alışabildim beni sahiplendiler ve çok daha iyi ortam yaptım fakat okuduğumuz dönemler farklı olabilir aynıysa bile karakterlerimizden düşüncelerimiz farklı çünkü bana çok ters görüşlü ve tavırlı insanlardı onlar diyebilirim yani çoğunu sevmiyordum. Son olarak ÇPL konusunda görüşümü söyleyeyim. Oradakilerle tabiki gidip takılmaya falan çalışmadım zorla sınıfıma da girdikleri yoktu. Ama sen kızsın sanırım yani bloğundan bunu anlayabiliyorum yani diyeceğim kızlarla erkekler biraz farklı oluyor. Erkekleri tam kabadayı o okulun ya da şöyle diyeyim kendileri beş para etmez ama arkasındaki insanlara güveniyorlar. Diyaloğum şu şekilde oldu onlarla mesela yanında kız varken o meydana uzanan yoldan yürürken laf atıyorlar ve ya kız olmasını boş ver erkek erkeğe bile laf atıp kavga çıkarmaya yer arıyorlar. Sizde bu durum pek olmayabilir ondandır. Kendimi anlatabildim sanıyorum.

      Sil
    3. Ya bende şöyle bir şey var şanssızlığım sağolsun düştüğüm sınıf okulun en ''ilgilenilmeyen egoistlerle dolu'' sınıfı oldu. Yoksa kesinlikle o okulda kalmaktansa bu okulu tercih ederim bende. ÇPL konusunda bişey demek istemiyorum. Ben okuldan dışarı çıkmıyodum, çıkarsamda tek gitmezdim bir şey olmuyodu yani.

      Sil
  19. Ben şuan 9. sınıfım ve 10 geçtiğimde bu okula gelmek istiyorum tavsiye edermisin? sbs puanım 329.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada selçuk kız teknik ve meslek lisesindeyim

      Sil
    2. Ya şimdi buraya tavsiye etmiyorum demek olmaz. Ben okulumu değiştirdim şahsen şu an ki durumunu tam olarak bilmiyorum. Ama memnunsan okulundan gitme.

      Sil
  20. Bişey sorucam okulun sitesinde giriş puanı 407 yazıyo ama heryerde 300 yazıyor hangisi doğru ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 300 doğru olan. Geçen yıl 300le aldı en azından.

      Sil
  21. Merhaba yurt var mı? Ben Konya'da yaşıyorum.Burayı yazacağım.Nerde kalıcam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orayı yazma bence. Tabi senin kararın ama..Okulun kendi yurdu henüz yok. Ümraniyede kız yurdu var.

      Sil
  22. okulun lise puanı kaç ve bölümleri nelerdir lütfen bilgi verin geleceğim o okula bağlı bilgi verirseniz sevinirm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulun puanını internetten de bulabilirsiniz benim bir bilgim yok. Ama ben tavsiye etmem.

      Sil
    2. Ayrıca ikinci yazımı okursanız size daha çok yararı olur.

      Sil
  23. Okula bu yıl dil bölümü açıldı ve bir çok şey değiştirildi. Okul forması artık bordo lakos ve siyah pantolon, yurt hala aynı fakat vali gelip okul pansiyonu için elinden gelen her şeyi yapacağını belirtti. Ulaşım bir bakıma kolaylaştı. Bahçeye asfalt yapıldı, birçok saha çizgisi çizildi. Yeni öğretmenler geldi ve şuanki öğretmen kadrosu gayet kaliteli. Burdan sonra çoğu iş öğrencide bitiyor. ÇPL'den bir kişiyle muhatap olursanız devamı gelir o yüzden önermem. Öğrenciler kendi halinde olmayı bilse, gayet güzel olur. Ayrıca burdan mezun olup iyi üniversitelere gidenler oldu, dediğim gibi çoğu iş öğrencide bitiyor.
    Okulun eski hali ve yeni hali arasında çok fazla fark var. Eğer bu sene okula gelmek isteyenler olursa eski yazıları okumalarından çok şuan okulda okuyan kişilerle twitter gibi ağlardan iletişime geçmelerini tavsiye ederim. Her şekilde yardımcı oluruz.-Yanlış anlama tabii ki yazın okulun o zaman bulunduğu durumu gayet iyi bir şekilde açıklıyor fakat devir değişti(????)-
    İyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okula uzun zamandır gitmedim. Durumu nasıldır bilemicem ama açıklamana sevindim. Ben şu an üniversitedeyim ama ordan bu sene topu topu 17 kişinin üniversiteyi kazandığını söylemeyi unutmuşsun. Ayrıca eskş hali yüzünden bu sene hayatından bi sene kaybeden arkadaşlarım var. Seni bilemicem, kaçıncı sınıfsın vs., umarım senin için iyi bi okul olur çünkü o okula ilk 4 sene boyunca giden herkes başka okullara nakil aldırdı.

      Sil
  24. Merhaba Bu sene 8. sınıf öğrencisiyim ve Prof. Dr. İbrahim Canan'a gelmek istiyorum. Ama bu okulda hangi bölümler var onları bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümler 10.sınıf sonunda genel ne isterse ona göre belirleniyor.

      Sil
  25. Merhaba.Ben Türkçe öğretmeni olmak istiyorum.Ve okulu tutturdum.sizce nakil için ugrasmalimiyim.Yoksa burda kalmalımı. Okul bize baya bi uzak ama eğer gerçekten iyi bir okulsa yol sorun değil.Umarim görürsün ve yanitlarsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Okulunu değiştirmene hiç gerek yok. Zaten artık ek puan vermiyo öğretmenlik seçildiği zaman. Şu anki eğitimi hakkında bi bilgim yok. Ben ordan ayrılalı 4 sene oldu.

      Sil
    2. Normal Anadolu oldu diyip duruyor çoğu kişi.Bu konu hakkında bu bilgin var mı?

      Sil
    3. Evet bütün öğretmen liseleri normal Anadolu lisesine döndü.

      Sil
    4. bir şey söylicem bölüm sadece öğretmenlikten mi oluşuyor ben öğretmenlik istemiyorum da

      Sil
  26. Öncelikle şunu merak ediyorum öğretmen lisesi ya tıp veya hukuk okumak istiyorum 10.sınıfta nakil vericem bölüm şeklinde mi ders veriyorlar işte türkçe öğretmeni matematik öğretmeni gibi mi ya da sayısal sözel mi seçebiliyoruz illa bölüm mü seçiliyor normal anadolu gibi mi ders veriyor bu okulum tıpa ve hukuk kazanmama faydası var mı cevaplarmısın tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okulla ilgili hiçbir fikrim yok, şu an ne halde, öğretmenler nasıl vs. Ben o okuldan ayrılalı 6 sene olucak neredeyse. Okula gidip bilgi alırsan senin daha çok yararına olur.

      Sil
  27. Arkadaşlar okul Anadolu' lisesi olmuş ve puanı 390 ama 10 uncu sınıfta 200 puan ile öğrenci alıyor okul Beykoz'da bana biraz uzak bende beykozdayim ama okul köyde bilirsiniz sizce benim puanım 212 meslek lisesinden oraya geçmeyi düşünüyorum sizin olumsuz düşünceleriniz önceden kaldığı için okul hakkında bilgi topluyorum sizce o puanla Anadolu lisesine geçiş yaparsam benim için olumlu birşey olurmu

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar şuan bi ticaret lisesinde okuyorum oraya geçmek istiyorum fakat almancam yok :D ve ayrıca dil sınıları var mıdır şimdiden teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  29. okul kaç ogrenci aliyo toplam kac ogrenci var 9 larda ?

    YanıtlaSil