2 Temmuz 2013 Salı

Sadece İstiyoruz

Posted by Unknown on 21:45 with 2 comments

İnsanoğlu çok garip bir yaratık aslında.
Kendimden biliyorum. 
Her şey mükemmel olsun isteriz daima. Bazı insanlar bunun uğrunda şeyler yaparlar.
Mesela çok iyi bir liseye gitmek istiyorsak çalışmamız gerekir. Herkes iyi bir liseye gitmek ister zaten. Zamanında ben de istiyordum. Bunun için ne yaptım peki?
Annemlerin zoruyla dershaneye gittim.
Annemlerin zoruyla özel ders aldım.
Annemlerin zoruyla günde 500 soru çözdüm. 
Ama hepsi annemlerin zoruylaydı. Hiçbirini isteyerek yapmadım. Sonuçta ortada zaten. Dağın başındaki bir anadolu öğretmen lisesine gidiyorum. 
Bir tek bu var zaten. O şanlı ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ adı.
Zaten bi tek adı var. Öğretmeni olmayan öğretmen lisesi. MEB'in unuttuğu okul.
Neyse amacım okulumun berbatlığını anlatmak değildi. Her zaman ki halim. Konulara sabit kalamam. Maymunlar gibiyim. O daldan bu dala atlar dururum.
Ne diyordum...
Evet, isteriz ama her şeyi zorla yaparız. (istisnalar kaideyi bozmaz)
Yine kendimden bir örnek vermek istiyorum. 
Kendime yeni bir telefon almak istiyorum. Samsung Galaxy S4. 2000 TL'lik bir telefon. 
Babam da bana bir şartla telefonu almayı kabul etti. Yasin-i Şerif'i ezberlemek.
Aslında zor değil. 6 sayfa bir şey. Daha önceden 3 sayfasını ezberlemişim küçüklüğümde ama pek hatırlamıyorum. 1. sayfası da tamamen ezberimde. Biraz çabalasam, uğraşsam bir bilemedin iki haftaya ezberlerim de. Ama yok anacım. O bilgiler benim beynime kendiliğinden girecek sanki, bekliyorum. 
Oturup okusana güzelim, olmadı ses kaydını dinle kulak aşinalığı olsun. 
Yooook. Olur mu? O olmayacak kadar minik beyin yorulmasın. 
Yine konuyu saptırdım. Napıcaksın ya Allah beni böyle yaratmış. Deli.
Velhasıl kelam, bir şeyi istiyorsak onun uğrunda çabalamalıyız. 
Bu arada böyle bir yazıyı ilk defa yazıyorum, umarım ilginizi çeker. (yada başka bişi bilemiyorum doğru sözcüğü bulamadım.)

Arada yazıcam böyle şeyler ya. İyi geldi. Neyse bendeniz Beceriksiz. Yorumlarımla ve (biraz aptal) hayatımla  karşınızda olmaya devam edicem :)

2 yorum :

  1. Bence çalışırsan istediğin her şeyi elde edebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Evet zaten önemli olan çalışmak :)

    YanıtlaSil