7 Temmuz 2016 Perşembe

Film Yorumu: Captain Deadpool

Posted by Unknown on 01:10 with No comments
Hayır, hayır yalnızca Deadpool! Herkese merhaba! Bugün sizlerle Ryan Reynolds'un kıçının güzelliği ve oyunculuğu hakkında konuşacağız. Şaka şaka. Tabi şaka olan şey konumuzun bu olmadığı, Ryan Reynolds'ın kıçının güzelliği değil. Şimdi Wade Wilson'dan bahsedelim. Yada Deadpool'dan. Ona hangi isimle seslenirseniz seslenin bu onun harikalığını değiştirmiyor ya :D
Kendisi benim ve dünyadaki milyonlarca insanın en sevdiği süper anti kahraman. O kesinlikle bir kahraman değil. Ama süper olduğu kesin.
Fantastic Four'un yeniden çekilmesiyle FOX'dan iğrenmiş olabilirsiniz, sizi suçlayamam. FOX acaba Deadpool'u da mahveder mi diye de düşünmüş olabilirsiniz çünkü ben düşündüm. Ama Ryan Reynolds sayesinde Deadpool gişe rekorları kırdı ve ikinci filmi için iki katı bütçe ayrıldı.
Şimdi birazda filmden bahsedeyim. Evet çok küfür ediyo. Evet cinsel sahneler var. Evet küçük çocuklar izlemesin. Zaten kimse bu film çocuklar için demedi.
Bu filmde 100'den fazla gönderme vardı o yüzden biraz da olsa Marvel evrenini ve diğer harika şeyleri bilmeniz gerekiyor. Mesela Ryan Reynolds'un daha önce Green Lantern'i oynadığını ve ordaki karakterinin animasyon olduğunu bilmeyenler için bir kaç espri komik olmayacaktır. X-MEN filmlerindeki profesörlerin gerçek isimlerini bilmezseniz de anlamayacağınız espriler var. Blade'i izlediniz mi peki? Çünkü ona da gönderme var. Buraya hepsini yazmaya üşeniyorum gerçekten o kadar çok gönderme var.
Sinemada iki kere izledim. Film iki boyutluydu ki bence harika bir seçim. Üç boyut olunca çok fazla animasyon kullanıyorlar. Gerçi bu filmde Colossus animasyondu ama harika olduğunu değiştirmez. Sinemada iki tür insan tipi vardı;
1. ''Aaa bak bir süper kahraman filmi! Hadi gidip izleyeliiim.'' diye gelenler.
2. Benim gibi aylarca bu filmin çıkmasını beklemiş, her espriye öküz gibi gülen nerd/geek kardeşlerim (hepinizi seviyorum!)
Tabi ki ilk seçenekteki insanların olması benim işime geliyor çünkü ne kadar çok izlenirse o kadar iyi. Bu kadar yorumdan sonra filmin konusunu anlatayım hemen.
Dünya tatlısı Wade Wilson dünya tatlısı aşkı Vanessa'yı kurtarmak için insanları öldürüyor. 
Peki neden Deadpool bu kadar özel? Çünkü kendisi dördüncü duvarı kıran bir karakter. Şimdi burda çizgi roman okumayan tatlişko insanlar diyecek ki o ne? Yani kısaca Deadpool okuyucuyla/seyirciyle konuşuyor. Yani çizgi romanda, çizgi romanın içinde olduğunu biliyor, filmde ise filmde olduğunu biliyor ve sizinle konuşuyor. 
Bu filmle alakalı bir başka harika detay; filmin bütçesinden YEDİ MİLYON DOLAR kesildi. Deadpool bu yüzden silah çantasını takside unutuyor. Evet o sahne de çok komikti ama işte asıl neden bu. Ayrıca Ryan Reynolds Deadpool'un çok büyük hayranı. Zaten kendisi de demiş ki ''Ben bu kadar insanı hayal kırıklığına uğratamazdım.'' Ve uğratmadı da. Canım ya. Yerim. 
Zaten çekimler bittikten sonra da kostümü alıp gitmiş :D
Neyse canlar dünya harikası bir film kesinlikle izleyin derim. Okuduğunuz için teşekkürler!

0 yorum :

Yorum Gönder