17 Aralık 2015 Perşembe

Dizi Yorumu: Parks and Recreation

Posted by Unknown on 16:07 with No comments

     

Upuzun bir aradan sonra herkese merhaba! Bildiğiniz üzere geçen sene üniversiteye hazırlanıyordum ve (KİMSENİN BEKLEMEDİĞİ BİR ŞEKİLDE) Maltepe Üniversitesi-İngilizce Öğretmenliği bölümünü tam burslu olarak kazandım. Bu konuyla alakalı da bir yazım olacak sanırım. Bilemiyorum. 2016'ya yaklaşırken benim en çok izlediğim ama maalesef ki final yapmış olan ve dünyanın en harika dizisi olan (bence) bu dizi hakkında bir yazı yazmak istedim.

 Bu diziyi izlemeden önce bir arkadaşım bana yaklaşık 3 ay her gün izlememi tavsiye etmişti. Açıkcası ilk sezonunu çok beğenmeyip bırakmayı bile düşmüştüm. AMA SONRA İKİNCİ SEZON BAŞLADI. Yani gerçekten bu diziyi izleyip beğenmemek gibi bir şey olabilir mi? Bence olamaz. Hem güldürüyor, hem hüzünlendiriyor, hemde kesinlikle hayatla alakalı harika dersler veriyor.

''EĞER LESLIE TEKRAR ADAY OLURSA ONA OY VERİCEM!'' diye etrafta dolanmamı sağlayan bir dizi oldu. Doctor Who'dan sonra en sevdiğim ikinci dizim olarak yerini aldı. Zaten bir bölümü yirmi dakika süren bu harika diziyi izlememeniz için hiçbir sebebiniz yok. Dizi toplam yedi sezon, eğer başlarsanız ve ilk sezonu beğenmezseniz izlemeyi bırakmayın. Bırakırsanız pişman olursunuz. İlk sezon diğerlerine oranla daha AZ çekici bir sezon ve bunu izleyen her on insandan onuda söylüyor. Fakat genede bu diziyi kötü bir dizi yapmıyor çünkü zaten ilk sezon sadece altı bölüm. Neyse ki sonraki sezonları uzatmışlar. THANK YOU NBC!

Ve hala konusunun ne olduğunu anlatmadığımı fark ettim. Konusu Parklar ve Yenileme bölümünde çalışan insanların yaşadıkları, arkadaşlıkları ve ne kadar harika oldukları. Ayrıca dizi ''mockumentary'' türünde bi dizidir. Yani oyuncular sizinle konuşurlar. Belgesellerdeki gibi. Zaten mockumentary kelimesi mock (alay, eğlenme, dalga geçme, sahte, taklit) ve documentary (belgesel) kelimelerinin birleşmesinden oluşmaktadır.

Kısacası izlerseniz pişman olmayacağınız bu harika diziyi izlemeniz için başka bir neden olan soldaki fotoğrafı da buraya koyup diziyle alakalı düşüncelerimi burada sonlandırıyorum sevgili okuyan insanlar.

Siz beni özlediniz mi bilmiyorum fakat ben yazmayı özlemişim. Umarım yazılara devam edebilirim. Kendinize iyi bakın!

0 yorum :

Yorum Gönder