1 Mart 2016 Salı

Film Yorumu: Ant-Man

Posted by Unknown on 23:16 with No comments
Bir ay üzerine herkese merhaba!
Umarım ayınız güzel geçmiştir. Bugün ki yazımız 2015 Beklenen Filmler listesinin ikinci sırasında yer alan harika film Ant-Man ile ilgili. Maalesef ki film vizyona girdikten üç gün sonra izleme şansım oldu faktat bekleyişime değdi çünkü IMAX bir harikaydı. Bu film için bazı arkadaşlarım Avengers: Age of Ultron'dan daha iyi olduğunu söylemişlerdi. Fakt ben bu konuya katılmıyorum. Bana göre Marvel Sinematik Evren'in yaptığı en güzel film (şimdilik) Avengers: Age of Ultron. İkinci sırada ise Guardians of the Galaxy geliyor. Dolayısıyla Ant-Man en iyi ihtimalle üçüncülüğe oturabilir. (ki bence en iyi üçüncü film Avengers) 
Filmle ilgili beni en çok üzen şey Ant-Man, Hank Pym değildi. Onun dışında efektler, senaryo, oyuncular muhteşemdi. Başrolde Paul Rudd'un canlandırdığı Scott Lang var. Zaten doğal olarak Ant-Man de o oluyor. Kendisi aslında kahramanlığa çok uzak bir insan iken daha sonra Ant-Man olmayı kabul eder. Filmin en güzel sahnesi bence Ant-Man ve Falcon'un dövüştüğü sahneydi. (ki ne kadar Marvel fanı olsam da fragmanı izlemediğim için filmde Falcon'un olacağını bilmiyordum) 
Filmdeki ana düşmanımız ise The Yellowjacket. Kendisi tıpkı Ant-Man gibi büyüyüp küçülebilmektedir. Ve kötüdür. Gerisini anlamak çok da zor olmasa gerek?
Kısa bir yazı oldu biliyorum ama spoiler vermeden anlatmak çok zor olduğu için beni bağışlayın.
Umarım beğenmişsinizdir. Yazıyı beğenmeseniz bile filmi beğeniceğinizi garanti ederim.

0 yorum :

Yorum Gönder