23 Haziran 2016 Perşembe

Kitap Yorumu: Hırsızlar Sosyetesi

Posted by Unknown on 16:02 with No comments
Merhabalar!
Bugün size 2015 yılında okuduğum 10. kitap olan Hırsızlar Sosyetesi hakkında yazacağım.
Kitap Ally Carter tarafından yazılmıştır. Ben kendisiyle Gallagher Kızları serisi sayesinde tanışmıştım. Ama maalesef 3.kitabından sonrası çevrilmediği için bu tatlı seriyi bırakmak zorunda kalmıştım. Bu kitabını da Tüyap'da görüp heyecanla almıştım. (Yaklaşık üç sene önce falan) Geçen yaz sonunda okuma fırsatı buldum ve bir çırpıda okuyup bitirdim.
Kitabımızın ana karakteri Katarina Bishop. Ben soyadını çok sevdim, söylenişi çok hoşuma gitti :)
Kendisi çok becerikli bir hırsızdır. Fakat bu yaşam tarzını bırakıp normal bir kız gibi yaşamak için Colgan kolejine yazılır. Orada üstüne atılan ''bir iftira'' ile okuldan atılması bir olur. Bu iftira ona kuzeni Gabrielle ve ''arkadaşı'' Hale'in hazırladığı bir kumpas yüzünden atılır. Bu kumpasın nedeni ise ''sadece'' Katarina'nın halledebileceği bir ''iş''in olmasıdır.
Burada değinmek istediğim bir şey var; Katarina ve Hale arasında bir ilişki var ya da olmaya çalışıyor. Kitabın sonunda bir şeyler oluyor ama orada bile ne olduğundan emin olamıyorsunuz.
Neyse efenim, kitap boyunca bu iş halledilmeye çalışılıyor genel olarak bakarsak. Yanlış bilmiyorsam eğer bu kitabında devamı var fakat çevirilmemiş.
Bu kitap benim için çok heyecanlı bir kitap değildi ama bunun nedenini bu kitaptan önce okuduğum kitap serisine bağlıyorum. Romantik bir kitap mı sorusuna yanıtım ise ''bence'' hayır.  Fakat okumalı mıyım sorusuna evet diyebilirim sanırım. Ben genel olarak eğlendim.
Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın!

0 yorum :

Yorum Gönder